|
|
2010 年 2 月 24 日 星期三 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
病左...
琴日做完專題報告番屋企
就好吾舒服
訓左兩個鐘
起身食飯
食左成粒鐘
都食吾度一半
所以吾食走左去沖涼
然後啪一粒一啲都吾幸福既幸福傷風素就訓
今朝又用極慢既速度食野
不過個碗粥好采無凍到
兩點幾俾呀媽拉左去睇醫生
去到己經無燒
但係醫生話我有咩急性中耳炎
要食抗生素
之後番到屋企搵啲急性中耳炎既資料
急性中耳炎可能有發燒,耳朵疼痛,聽力變差,甚至耳朵流膿等症狀。
部分急性中耳炎的病人因延遲治療或治療不當,可能造成耳膜穿孔,久而久之,變成耳膜穿孔性慢性中耳炎。
搞到我都有啲驚驚地
聽日應該番度學
|
| 發表於:2010-02-24 07:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|