福爾摩斯迷與推理迷聚首的重地
歡迎到訪倫敦貝克街221號B室!
SHFans
暱稱: 人類
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
原創口語小說《我是蜜...
2015-09-17
2015-05-10
2014-10-12
2014-07-23
文章分類
全部 (160)
S.H.Fans三流偵探團 (13)
爛GAG兵法 (1)
冷知識 (2)
求下你!千祈吾好要我寫日記呀! (15)
原創【think out of the box】 (2)
原創口語小說《我是蜜蜂》 (1)
原創推理小說《Riddler》 (3)
原創推理小說《怪盜毒蠍子》 (1)
原創推理小說《推理學會探案》 (6)
晒命 (2)
黃某之隨UP (7)
試音,吾入都無損失 (1)
未分類 (106)
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 4 日  星期四  ... 晴天...


  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 分類: 未分類
2010-03-04

今朝番到黎
無功課做
成枱人走左去買麵
小明坐係我對面
跟住我地幾個人傾傾下計
我爆左個爛GAG出黎
搞到小明差啲好似上似陸運會咁噴麵
跟住時光飛逝
話咁快就到普通話堂
同海洋爆爛GAG
「我叫呀姨」
「我叫呀媽」
「我地倆個係消防員」
「因為我鍾意飲木瓜奶,所以啲人都叫我木乃伊」
............
個GAG其實係我作
我作既時候就笑吾出,海洋就係咁笑
到出黎講既時候,海洋就笑吾出,我就係咁笑
個計時器過左30秒左右我地就講完
哈!
諗番起都覺得個GAG好弱智

發表於:2010-03-04 07:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SHFans 的日誌)


Ivana_yuenb 於 2010-03-04 07:41 PM 發表:
哈!木乃伊
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mary0201133 於 2010-03-04 07:40 PM 發表:
你知吾知你話所以你叫木乃伊
我諗左好耐先gag到-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]