|
|
2010 年 3 月 11 日 星期四 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
2010-03-11
今日勁ON居咁一腳伸落曾晃茵度
當然係我整佢先(輕輕咁推埋去菁洋個度)
佢搞我個無得再亂既頭
我先再搞番佢個頭
之後佢一腳伸我大腿內側做回禮
我就一腳伸佢後面送番俾佢
然後佢用黑板個條毛巾掟我
我就好習慣咁掟番佢
由於準繩度既問題
掟中佢塊面
幸好PF行過黎
我得以獲救(第一次覺得PF咁有用)
跟住數學堂
梁妙蓮佢地話我知
我係第一個打佢既人(講真到E家都吾係幾信)
仲話佢條仔係I-ONE吾知咩野(失左憶)
話我以後無得去I-ONE(車!我不嬲都吾去I-ONE)
落左堂
司徒嘉琪無神神咁同我講
要我開解黃元元
我當時既諗法係
「點解要我開解呀?我又吾係佢條仔!你地係佢朋友,開吾度咩?更可況我都吾知發生咩事!」(之後去左黃元元個BLOG度先大概明白)
之後用近乎競步既步姿
入左網吧(梗係吾講邊間啦!)
玩左一粒鐘L4D2
之後玩半粒鐘左右CSO
同半粒鐘左右跑online(哈!超無聊!)
之後發生既無聊野吾打啦!
好攰!
|
| 發表於:2010-03-11 10:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CaMcMa 於 2010-03-12 10:24 PM 發表:
唉,你好自為之啦
|
網主回覆
嗯
Posted at 2010-03-12 11:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Bellx2 於 2010-03-12 09:35 AM 發表:
|
網主回覆
好似俾人咒緊咁 Posted at 2010-03-12 05:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吾通我係劉佩儀咩 Posted at 2010-03-12 05:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
第一次同女仔打得咁甘= = Posted at 2010-03-11 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|