福爾摩斯迷與推理迷聚首的重地
歡迎到訪倫敦貝克街221號B室!
SHFans
暱稱: 人類
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
原創口語小說《我是蜜...
2015-09-17
2015-05-10
2014-10-12
2014-07-23
文章分類
全部 (160)
S.H.Fans三流偵探團 (13)
爛GAG兵法 (1)
冷知識 (2)
求下你!千祈吾好要我寫日記呀! (15)
原創【think out of the box】 (2)
原創口語小說《我是蜜蜂》 (1)
原創推理小說《Riddler》 (3)
原創推理小說《怪盜毒蠍子》 (1)
原創推理小說《推理學會探案》 (6)
晒命 (2)
黃某之隨UP (7)
試音,吾入都無損失 (1)
未分類 (106)
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 20 日  星期六  ... 晴天...


  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 分類: 未分類
自省

我覺得自己好黑人憎

有好多好多好多缺點

經常性地爆粗

又成日串人

無啦啦會發癲

我諗我係時候見下精神科醫生

發表於:2010-03-20 06:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SHFans 的日誌)


MinG2121 於 2010-03-21 12:26 PM 發表:
你吾甘話自己啦-.-''
其實你有好多優點嫁;]
吾好哂錢睇醫生牙
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈!
俾多啲錢落網吧安慰自己仲好!
Posted at 2010-03-21 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ting20o 於 2010-03-20 10:07 PM 發表:
本小姐同意...*v*
講笑~
其實你都有好多優點滴@v@
c0mm2n+=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝!小姐
Posted at 2010-03-21 10:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bellx2 於 2010-03-20 06:47 PM 發表:
-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]