|
|
2010 年 3 月 20 日 星期六 ... ... |
|
|
你吾甘話自己啦-.-'' 其實你有好多優點嫁;] 吾好哂錢睇醫生牙 cm"
|
網主回覆
哈!
俾多啲錢落網吧安慰自己仲好! Posted at 2010-03-21 01:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
本小姐同意...*v* 講笑~ 其實你都有好多優點滴@v@ c0mm2n+=]
|
網主回覆
多謝!小姐 Posted at 2010-03-21 10:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Bellx2 於 2010-03-20 06:47 PM 發表:
-__-
|
|