|
|
2010 年 3 月 22 日 星期一 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
決戰第一回合
琴晚11點幾醒起要續借本書
上左圖書館個網去續
點知佢話我達到續借次數既上限
搞到我要刨左本《Y的悲劇》佢
刨刨下老母番黎
趕我訓教
之後今朝
起身再刨埋佢
正!
不愧為名作
刨完都7點正過啲啲
沖左落去7仔入八達通
途中遇到錫錫
所以就一齊行去小巴站
係小巴站等緊既時候
俾我地等度小明
所以就一齊等小巴
等勁耐先有
番到去
望下個鐘
「哇!好耐未試過咁遲番黎啦!」
精神超正!
可惜!
咩都無溫
考中文既時候
蠻可以
係有啲吾識
平仄都俾我點指冰冰左
考社會之後
搵左謙謙陪我去借量角器
同佢之前仲要同菁洋講「吾使考Epart搞笑啦!」
我真係衰多口
真係吾使
晒晒啲時間係問人借量角器度
最仆街係借吾度
上到去考
因為我吾識既原故
俾我跳晒黎做
15分鐘做完=,="
無聊得滯
俾我發現工友個水樽係個吾知咩既條邊度
戇居得滯諗住用念力推佢落去
搞到俾miss以為我想偷睇人
好奇異既眼光咁望住我同行過黎
好采佢無問我咩事
吾係都吾知點答佢好
考完就指定動作落網吧
打打下
部機神左
搞到要轉機
轉左之後
諗住入番個場
點知吾知俾邊條仆街霸左=,="
佢地仲要掛住自己玩
吾幫我踢左佢
入左之後
玩玩下
對面個條白痴
將我個部機個開關當左佢個開關
搞到又要重開=,="
點知玩多陣
已經夠鐘鎖機
=,="
一粒真係吾夠玩=,="
|
| 發表於:2010-03-22 09:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
E啲叫放鬆心情 Posted at 2010-03-22 10:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唔知你up咩東東....唔知係你豬定我豬@@ c0二m2n++=]..
|
網主回覆
我吾會歧視語言障礙症病人 Posted at 2010-03-22 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|