|
|
2010 年 4 月 2 日 星期五 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
2010-04-02
今日同菁洋,銚
落左I-ONE
玩左一陣CSO
又玩MSN
哈
佢實勁糗囉
跟住行葵廣
銚走左之後
菁洋陪我剪頭髮
越睇越覺
無乜點剪
想知剪成點?
常規
無
呀媽今日又OT
11點幾先番
佢睇吾度
勁!
|
| 發表於:2010-04-02 11:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
OK喎! Posted at 2010-04-03 01:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|