福爾摩斯迷與推理迷聚首的重地
歡迎到訪倫敦貝克街221號B室!
SHFans
暱稱: 人類
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
原創口語小說《我是蜜...
2015-09-17
2015-05-10
2014-10-12
2014-07-23
文章分類
全部 (160)
S.H.Fans三流偵探團 (13)
爛GAG兵法 (1)
冷知識 (2)
求下你!千祈吾好要我寫日記呀! (15)
原創【think out of the box】 (2)
原創口語小說《我是蜜蜂》 (1)
原創推理小說《Riddler》 (3)
原創推理小說《怪盜毒蠍子》 (1)
原創推理小說《推理學會探案》 (6)
晒命 (2)
黃某之隨UP (7)
試音,吾入都無損失 (1)
未分類 (106)
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 7 日  星期三  ... 晴天...


  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 分類: 未分類
2010-04-07

琴晚可能因為吾知幾點起身好

搞到完全訓吾著

四點鐘起身搵張回條出黎睇時間

先知道原來9點9-0-"

跟住先可以慢慢訓著

但係吾記得校番鬧鐘個時間

6點幾醒左=,="

係張床度轆黎轆去

8點半我呀媽番工個時先轆度起身^^"

番到黎曾兆祥話佢會俾啲大風吹冧

無幾耐有大風吹冧左個龍門

個龍門一野炸左佢條頸度

俾大風吹冧左^^"

當堂笑左^^"

第一次見識到預言家=,="

drama不停咁同周公捉棋

仲要係開眼個隻

勁呢??^^

放完之後落左葵廣食吉野家

成枱都咩晒

得我未咩

搞到我好咩呀!!!=,="

之後俾兩個疊字怪老屈左我$50T^T

買埋啲垃圾食物

跟住去左玩冒險樂園

OK正!!!

跟住菁洋去睇醫生

我去書局睇書

淨番個兩姓黃既去左買野

點知個兩個走左吾出聲=,="

菁洋又走

都係小明最好人肯同我答車番葵涌邨^0^

發表於:2010-04-07 09:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SHFans 的日誌)


SiN_jackie 於 2010-04-10 07:29 PM 發表:
咩夠味-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivana_yuenb 於 2010-04-07 11:45 PM 發表:
呢D係你欠我地架
咁你快D咩...咪得囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無個女仔岩咩
吾想隨便咩呀
我吾係個啲咩人黎架
Posted at 2010-04-07 11:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yang2010 於 2010-04-07 09:37 PM 發表:
=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bellx2 於 2010-04-07 09:33 PM 發表:
你講左咁咩;咁姐系咩-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我吾想咩俾你聽
所以米咩囉=,="
Posted at 2010-04-07 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]