|
|
2010 年 4 月 20 日 星期二 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
2010-04-20
今朝遲左起身,係因為發左個好特別既夢
個夢之所以咁特別
係因為我吾記得佢有幾特別=,="
番到學校係咁溫英文
上到禮堂
又係咁溫英文
到默個時
居然吾記得晒
要睇少少梓誦
先可以默落去=,="
午饍係度玩辣辣壽司
笑gag左
家政個時
超亂
或者係我超亂=,="
係咁做錯野
算^^"
放左學之後
發現元元發姣把聲係可以咁恐怖^^"
另外個兩條傻仔搞到我E家都笑得出
去到樓梯度玩辣辣壽司
枝wasabi超變態
搞到我咳出黎=,="
另外個條友
又見到佢
佢啲古怪動作
令我到E家都好好奇
真係有股衝動想跟蹤佢
睇下佢可以古怪成點^^"
答44m
同小明係咁講玩wasabi既方法
諗起都好笑
首先
將隻手指公塗左wasabi
然後搵條友同佢講
「你隻眼有啲野喎!」
跟住等條友係咁捽眼
再同佢講
「唉~都係等我黎啦!」
佢隻眼一生埋
就搽啲落隻眼下面
哈哈!!
笑死
|
| 發表於:2010-04-20 07:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Bellx2 於 2010-04-20 08:14 PM 發表:
v3v
|
|
|
COMMENT:) wasabi個feel好正囉...
|
|