|
|
2010 年 6 月 24 日 星期四 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
派卷第一天,,,哮喘
今日第一日派卷
中文閱讀攞得65分囧
聆聽啲選擇題
用左tick
吾係填圈圈=,="
真係吹帳
綜合
之前講過
預左吾高分
最開心係作文
64.5
高分囉
我都吾想
我就快將佢變成記敍架啦=,="
英文GE慘死
差成廿分先合格
聆聽同閱讀神蹟地合格
好感動
終於有一年合格
只係GE仆街^^"
數學大卷59攞左全班第一
屌!!
H班大擺人高過我
我估吾度係我囉
MC吾合格架=,="
科學83
激死我
死人林貝峰高我三分
我又輸俾佢T^Tsadsad
下年吾贏佢
我跟佢姓林^^"
好耐未試過吸哮喘藥
搞到有少少副作用
頭痛
最煩E樣
最憎就係頭痛
快啲好番啦
暑假之前好吾番
我啲體育堂就仆街架啦!!
|
| 發表於:2010-06-24 10:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lysing 於 2010-06-25 12:44 AM 發表:
咁高分 搞到我有少少壓力tim!!!! 聽日I.S死得T^T
|
|
|
Bellx2 於 2010-06-24 10:42 PM 發表:
-___________-
|
|