|
|
2010 年 6 月 30 日 星期三 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
2010-06-30
琴日去左游水
係咁玩L同Y
笑到我趴街
好攰
加上琴日我戇戇居居咁陪聲通頂睇黃子華
去荃灣食完麵之後
番到屋企即刻訓著左...
訓到10點幾先醒起
仲未買個啲咩感謝卡
落去下面文具舖
山左門=,="
番上去
沖多次涼
訓多次教
好舒服咁訓
不過舒服既定義係
每隔一個鐘醒一次
訓到7點3先起度身
番到去
搵完Y
就訓教
一張枱有四個人
三個人趴左係度
勁麻
未夠
我托住下巴黎訓添
無計啦
上堂習慣左...
上到去超high
咁多組入面
最靜我個組
最後派個啲咩用品
「真正的美,由真正的滋潤而起」
何謂真正的美呢???
朱咪咪個啲算吾算呢???
然後我地就落葵芳
又食吉野家
玩七級珠
笑死我
我同小明係咁玩人
玩到吾知幾點
走
去答44M
又吾記得入八達通
又要問小明借
sorry呀!!!小明^^"
無心的
番到去開左電腦之後
係咁訓
岩岩先起身無幾耐
有少少想食野
|
| 發表於:2010-06-30 09:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Bellx2 於 2010-06-30 09:57 PM 發表:
:)
|
|