|
|
2010 年 8 月 26 日 星期四 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
最親的親人有了最愛的愛人
今年吾知搞咩
呀公仲未好番
我呀媽就又病
吾係傷風感冒
係瘤
係個子宮度生左個吾知乜乜瘤
搞到好似有左咁=,="
我都吾知我可以做啲咩
希望個瘤係良性...
亦都希望個個人可以代替度我啦
唉~
真自卑~
|
| 發表於:2010-08-26 10:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你呀媽果個咩瘤我姑媽都有,佢要做手術割左個瘤,唔好太擔心,應該唔會有太大問題 而我就...
|
|