|
|
2010 年 9 月 1 日 星期三 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
F3@@
今日番到去太得閒
平時我會用指甲拮自己隻手
E家剪左
我就咬我隻手解悶
咬完左邊咬右邊
E家仲有少少牙印^^"
放左學之後
吾知點解要落葵芳之後再答44M番屋企換衫
後來去到梓誦屋企玩
玩玩下吾知邊啲友仔叫我去做暑期作業
唉~
點解仲有咁多架=,="
|
| 發表於:2010-09-01 09:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lysing 於 2010-09-01 11:35 PM 發表:
|
|