|
|
2010 年 10 月 11 日 星期一 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
2010-10-11
夠啦
黃鴻進
你再頹廢落去咩都幫你吾度架啦
家陣呀媽呀公都有大病
你明明細細個同佢地約實左
搵好多錢
要俾佢地一個好好既生活環境架麻
你居然係度偷懶
上堂訓教
你好黑人憎啊
又懦弱又冇主見
聽首歌又想喊
睇出戲又想喊
你喊夠未啊?
大把人慘過你啦
你連喊既資格都冇啊
你一係去死
一係同我認真生活落去
係今年生日之前
要忘記個個爛女人
同埋英文有明顯既進步
咁簡單都做吾度既話
你吾死都冇用啊
愛情個啲野
麻煩你慳啲啦
書都未讀好
學咩人諗拍拖啫
你又拍吾度
咁米放棄囉
一味係度逃避現實
係咁訓教
一啲益處都冇
放棄吧啦
冇人會鍾意你E個籮底橙架
做好你既本份先諗啲無謂野啦
不切實際
|
| 發表於:2010-10-11 12:54 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|