|
|
2010 年 11 月 3 日 星期三 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
生日快樂!!!
生日快樂啊~進!~
今年你同你最fd既朋友一齊過
你一定好開心啦
由細細個開始都未試過同朋友過你既生日
今年可以收度咁多人既禮物
仲唱K同食蛋糕
你話吾開心我吾信囉~
你要珍惜E啲朋友啊
好難得架!
要多多愛他們啊~
千祈吾好吾見左佢地啲禮物啊
吾係我幫佢地殺左你^^
到時吾好喊住黎求我^^
|
| 發表於:2010-11-03 11:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Bellx2 於 2010-11-08 09:17 PM 發表:
|
|
|
q51937 於 2010-11-06 06:18 PM 發表:
|
|
|
元元話佢好開心今年陪到呀進過生日呀>.< 仲有呀 唔好唔記得佢係第一個喎.... 哈哈 係唔係好難忘呢xdd
|
|