天啊!!我終於完成左我ge第三段考試..
我最唔得ge歷史居然可以係3個字入面答唒所有答案
仲以為得3個字時間可以比我提前交卷 點知仲有9個字
米好似個白痴咁坐係到等 又瞓唔到教 真係衰
今日我聽到學校講播要延遲考試9個字
科學考試超正點 我可以答左好多答案 ((唔知啱唔啱!!))
考試ge時候我前面個新生係咁放屁超臭囉!! 唔知佢想點
好彩之前叫人借一張 TEMPO 薄荷味紙巾
我米係咁索張紙巾 先頂得信咋
其實考完試後放咁多隻真係冇啲唔係好識認
因為一放就放咁多唔知可以去邊到 澳門又差唔多都行哂
但係又冇人陪我去香港真係悶..
希望我可以攞到第一名番尼到老豆做父親節禮物
|