今日終於好可以汁好我間房la..
我仲叫左我姨媽個工人尼幫手!!!>>>>
汁到咁上下先知 自己真係有好多垃圾嫁!!> 笑左..
足足汁左十幾袋垃圾 真係唔係講笑 隻狗叫到我地拎住一袋二袋野
自己到走番出廳 不過佢自己攞尼衰
一入到間房就比我啲垃圾撞到個頭 見到佢對住依垃圾係咁肺
汁汁下野 有個人打電話阻住我 唔好懷疑 果個人就係聖母
以為自己係聖人大唒啊你..!
好衰囉 有人去再香港迪士尼又唔幫我買史迪仔 好過份!!!>>>>