天啊!! 我好鬼想去香港行下.. 但又冇人陪我去
我超想去香港玩 有超多史迪仔 <<哈 好開心.
不過去完迪士尼去邊到好 比下意見我 <!ps.我打算過一晚夜
我有打算去旺角 油麻地果頭行下 但就係唔知去邊到先
係去迪士尼先 定係去行街先 CM~時比下意見我 THX~~!
我覺得我打完尼篇野 一定有人會扮唔知野lor.
又話同條仔去香港迪士尼買個史迪仔比我 點知冇左尼一回事 冇心裝載.