s0rry 呀,,子欣" 我會改好架喇!!
2月6號出假,,,呵x2 好掛住你地呀.." 我9號去澳門..唔知撞唔撞到豪b呢?! 散左刀有1段時間,,但唔知點解成日諗起你 可能你係我心目中仲係最重要果個...唔知 你宜家點呢"?!可能同緊1個比我更加好既 女仔1齊...希望你幸福喇~ 去到澳門如果撞到你,,刀唔知講咩好..直行 直過算lu"..
同你5個月..但... 自從果次我上完court........(閱讀全文)