各位朋友仔,,記得寄信比我呀'!! 每當我入左培立既時候,,我唔會打xg架..我係打qooza架..知嗎'?!
t0`妹妹(曲奇) 我好掛住你呀,,我冇得出假,,如果我有得出假既時候,,第1個打比你呀!!!t0`彤彤 我應該6月出假..到時你msn add 我..話比我知你幾時反番黎H.K..如果 我果日係出假既話,,我黎接你機呀!!!t0`家姐(容容) 我好掛住你呀,,自從送完你反學,,就好掛住你..早知就唔送你反學喇~有......(閱讀全文)