快d回復自由喇~
彤彤,,我6月可能接唔到你機呀!我要扣假,,s0rry呀!! 到時電聯喇..我電話依然冇轉..等你打比我架..愛人..
留假..好慘..
兩個世界好好聽...thz 玲x2 既介紹 -3-"