琴日燒野食..好開心哇** 今日朝早,,,好攰,,又眼訓..!! 唔知點咁..不過第 1 堂變左電腦... 又突然間冇乜野... 呵呵* 宜家我同ar kal..l0k yan 果d冇乜點1齊... 但係我同ar kel感情冇變過,,xD" meix2..燦仔..man 2..紙巾..ENG g... 都好好...呢排狂練舞..12月表演...加油哇** 成隻舞跳晒..開心死&ws......(閱讀全文)