卡卡...好開心呀..又打得日記 lu".. 唔知今個禮拜出唔出到假..好煩>v<" 希望得喇~ 今次出假,,決定左 lu".. 要買 polo 銀包,,令令xD" 想快 d 走,,唔想再留係度喇,,正 1 是非之地" 個個刀好假,,,呠>"< 討厭死* ~打住咁多先喇~
老弓子,,MiSs y0u s0 muCh!!!! **我愛你耶**