| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 11 月 21 日 星期三  |
| 2007-11-21 |
分類: 未分類 |
今朝son早流流去富昌搵怡下齊返學''嘻嘻
7點就去到啦{嘈住佢訓教教豬}
返到學知道自己勁多功課未做囉
可惜點做都係交唔到T^T
到5假超多人企係門口
得十二個人唔洗企呀
企下企自己多口同MISSCHAN博咀係咁比佢訓話
之後上ENG卜生大唱唔知咩咩HURT
唔記得個名
放學之後同李子塋去商場
叫佢請我食蛋達〞哈
之後去接呀妹
呀妹間中心黎左梁詠琪
我影左佢相同攞簽名
|
|
|
YING*BABiii 於 2007-12-06 05:03 PM 發表:
|
|
|
卜生..一定要睇呀~! 於 2007-11-27 08:29 PM 發表:
連我唱歌你都爆出黎!!不過我想問你.....我唱得好5好聽呀?!仲有..你聽5聽得明我唱咩??
|
網主回覆
okay啦okay啦 Posted at 2007-11-27 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
莊 於 2007-11-24 02:38 PM 發表:
"珊:be?!]] 於 2007-11-23 11:28 PM 發表:
我黎探訪你啦//[]\\....係咪好開心呢-3-
thx〞你呀"珊be
|
|
|
"珊:be?!]] 於 2007-11-23 11:28 PM 發表:
我黎探訪你啦//[]\\....係咪好開心呢-3-
|
|
|
KiKI_KAtiE 於 2007-11-22 08:00 PM 發表:
|
|