考 完 試 la !! 輕 鬆 晒 *v* 一 D 都 唔 擔 心 成 績~
今 日 丫 月 竟 然 送 cHriStMas CaRd {估 唔 到 囉} but 都 多 謝 你 -0-
放 學 之 後 佢 地 去 左 唱 k 我 冇 去 >< 要 去 BBq 嗎!? (話 晒 係 小 學 同 學 )
唔 知 有 邊 個 去 呢 !?
4:00 同 左 呀 媽 出 去 食 左 豆 腐 花 (好 好 味 '' 冰 冰 的
又 buy 左 好 多 零 食 {HaPpy}嘻