國慶日=.="!
就係因為佢搞到我4點鐘起身 換衫出街..... >口< 去沙田集合哦
著住民記 件衫 特別醒神 ^口^
到達現場...... 分 3 行排好..... 小蜓被分配到最尾個行 = 走時既第一行
=.="無奈緊......原來一開始就係正式 我以為係預備=.=" so 操得好史 見者唔好見怪^^
在車子上 , 早睡了一會 Zzz....Zzz...(唔好打擾) 著住制服訓好似有點兒怪怪
返到家 一點睡意也沒有了 心諗上網dl d game 點知一點收獲也沒有
可是玩 NDS ....我 "煮飯仔" 拎到3個100分 (3金) Yeah!!~~!^^v
|