暈....暈.....暈......真係好暈ar..=.=<<你今日搞什麼哦??
today 相約 她她他 到添馬艦 遊玩一番.....>口< 一入場就黎O頭盤玩下刺激既船隻旅程....=口=成頭濕晒 轉移目標向 "飛天椅" 進發 ...... 開頭....好似秋千FEEL冇乜點.....但比佢吊起黎盪....又有點兒驚了 然後玩左 "老鼠也瘋狂" .......轉到我暈暈地...=.=又行軌道又要係咁轉圈.......玩左4次...=.=" 之後第2次起就冇驚LU得O笑.... 最尾O圈我地係上面傾計都無有怕......
玩碰碰車撞到我頸都痛埋=.= 返大6玩賽車仲正 !!~'
有O滑梯賽車版...=.= MAYBE好玩 她她他 好似一共玩左6次...點解?.....=.=真係一言難盡.....
摩天輪.....都冇一種MAKE ME HAPPY FEEL...... 又行得快...只行2個圈..=.=D景又唔靚.....
青蛙跳? 好似係呱.....=.= 我HIGH左一開機係咁笑到下來=.=" 這是自然反應OR扮唔驚呢?"!
鬼屋AR=.= 從何似一間鬼屋......=.=識發光就可怖.....早知我帶D螢火蟲去嚇人吧 呵呵!!
過山車.....好似得一張我地齊人既合照..... =口="應該出發前與回程時各一張 作一個對比.....
除了某個她... 相中的對比一定好大.......她是變態麼(仲要係昇華O種)
玩左唔同機動遊戲=.=我最驚都係O (搞罐機)最深得人驚......好彩認住幾時會跌落去唔係..=.=小蜓會呆死在這處吧!!~
最後黎個有關水既GAME<<FORGET叫咩名...只係記得等左30分鐘呆企.....咁比我地流一流得1分鐘都唔知有冇(係咪叫激流)......又係濕晒AR>w<"仲要濕埋O身今次...=.=" 後來+插一個吹乾既機動遊戲...又盪多2次千秋...可是乾既程度得百份之零點幾...講起"飛天椅"我地見到明星AR..同埋蓋世寶...可是好似有點兒怪怪...佢地做緊訪問 "放學ICU" 遲D cc 見唔見到我吧(背景板)....又見到軍曹la....so cute ....
中途講少左玩攤位=.=小蜓一件收獲都冇....2個她就拎到一枝花同埋d cute 公仔...... 鬼馬小靈精ar你做咩唔跟我返屋企ar>.<"..可是冇仲反而好=.=唔洗拎住走......and 家中多的是 +添就會失去舊的好友 都是算吧...呵呵..... 訓教教lu!!~
|
|
◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎
◎我開始發覺自己出現了毛病..... ◎
◎變得不像之前的我.... ◎
◎係水滸講野都冇咩分串...... 什麼都亂講一通...太可悲.... ◎
◎這才是真我.....或是 我強迫自己要變成這樣..... ◎
◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎ ◎
水滸戰爭指數90% 大好
死左一次 正常升lv 牙牙 就無奈d 升左28lv可是走時送佢81m死經=.= 真係待佢不薄
返京時懶懶唔想行開軒o acc飛算 ..點知引來一大班人=.=".....諗住飛完就閃 點知....來不及了
比2世發現左添....原來企正前面...想閃都唔得la.... 扮住唔出聲 無幾耐 仁密我傾d野.... 開頭好似想警告我唔好亂黎...講講下又另一會事 .... 同埋令仔 2 世 11 係到吹煙煲水 但一傾就傾到12:00幾...!!
中間既對話好似 想中我要害咁....有d o.... 不過我遲早都要慣 唔係好難生存....水滸一時開心....但反面..禍及不少人才是真 小心也.......改變我諗法也是它..... 換左新形象又唔知會為那一個他呢? |
|