國慶既第2日
小蜓在家13:00才起床
昨晚問 fd 送咩聖誕禮物搞夜左^^不要緊吧!!為左得到進一步資料冇咩點訓都值得^口^
可是=.="都係諗唔到 ..... 唔知送咩比人好ar>口<
=.=今日小蜓幫左小萊升海盜王 由13 飛到22lv=.="~有病嗎?!
+把勁 做hw 先....>.<"