一早下著雨水.... 急忙拿出 "阿童木" 雨傘.... 擋雨點..... 小蜓愛上雨水^^
上PE堂 真係要Arigatou上天^^ 因地下濕滑 不宜跑步 變左下次才進行9分鐘耐力跑
今堂我同朱美 小培一齊傾計 同量高度 高左0.5 cm=.=" 155.5 cm =口= 好矮哦
小息到了圖書館一遊 從傑仔口中得知中秋節有節目去^^心想又想去埋一份 但要問問泳e o日洗唔洗返區 希望去得成la ^^ 叫埋小培去都好喎^^孖公仔一齊去 美妙
最尾2堂 要去聽法律講座 演變成同 sopina 傾計 呵呵!!kaka 冇法吧 心郁郁 想傾多d 好彩冇人發覺到咋 中途發生了一件我sad 既事 (不宜多說) 此事睇得出文sir is the best class teacher
放學去埋 新港城 到 buy 禮物 希望你鍾意la^^v 遲d又要去買多2份比人一定要係聖誕前買到ar>.<~唔係就送唔切架了!!!~ 預祝 all 中秋節快樂
|