today 一開頭就嬲嬲 左一場 =.="~唔好提吧!!過去左宜家開心咪算囉^^
午餐又食我最愛既黑椒雞扒 美味哦 >^<
放學 去旺角到此一遊 ...... 雖然沒有收獲 ...但睇到今季既款式也算不錯^^
可是=.=" 小蜓迷了路哦