失去xanga 既日記 有點兒失望!!~=.="去完camp就冇得上網 o晒添!!~好彩仲有你係樹^^等我記下一些難忘既事吧 !!~
今日去左溜冰!!~ 去又一城,,,,,悶悶 都說10分鐘就夠吧!!~苦悶等到9: 30!~可是當中都感到開心愉快~ 認識到2位小朋友!^^佢教我地溜冰la 又同我地傾計!!~真係唔錯ar!!~有點無奈!!=-= 我以為嘈嘈一個人黎添 ..原來帶(休)金d人黎...=.="唔知點好....大家唔多熟!!~
今日一言: 守候多時的我 為何你遲遲未回覆呢?!