| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 7 日 星期一
|
|
HKB``
2006-08-07
|
|
我番左泥lu..琴晚!
其實我知道是可一不可再!
|
|
刊登時間︰2006-08-07 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 1 日 星期二
|
|
HKB``
2006-08-01
|
|
今日番工..好鬼死眼訓!!
2點上堂..攰到爆!!個條友係度講埋D超廢既廢話..= ='''
4點完左..幾個人玩到喪哂!!不過好正..
4點半到York陪我去剪頭髮..佢同個個人講左點剪之後就要走!
剪完上番去玩搵毛毛..個條友勁白痴!!
6點走..7點幾就龜到家!!剛剛好一小時嫁呢..
本人明天要離開香港五天....
Bye Bye,, =]=]=]=]
|
|
刊登時間︰2006-08-01 07:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 30 日 星期日
|
|
HKB``
2006-07-30
|
|
琴晚陣係訓左5個鐘咋..眼訓到死左!!
一路聽野真係好想訓覺.. x 1000000000
聽個乜乂講野真係好無聊..佢講個D野我一點兒興趣也沒有!
係教會食飯..飽飽耶!!
開會開到5點幾..要整野!整到7點幾..同York搭地鐵龜家!
我話妳唔准入女童院就唔准入..
|
|
刊登時間︰2006-07-30 09:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 28 日 星期五
|
|
HKB``
2006-07-28
|
|
食屎大嫁你???
收皮啦!!
|
|
刊登時間︰2006-07-28 08:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 27 日 星期四
|
|
HKB``
2006-07-27
|
|
番工..得我一個番去!毛毛唔番..
又遲到..痴孖筋!差點兒俾人鬧..
同班細路畫畫..真係好可愛!
之後同York係度玩..玩到癲癲地!痴哂線..
撞到隻耳仔痛死..York同我滴藥水!痛到嗌左出泥..
2點幾陪小朋友們訓覺..個個都唔訓!玩死..`
6點走人..訓過龍!落唔到車..
好眼訓,做左成日野! 痴線...
|
|
刊登時間︰2006-07-27 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 58 | »
|