|
|
∴ 不要這樣 ∴
|
|
上課一星期了~情況還ok!!我還應付來..我知道而已在轉變中..
我指的是大家相處關係~我不想再當之前的討厭鬼!!不要.再也不要..
要買的東西多得買也買不完..錢一點也不夠,也不想問家人要..唉....
今日陪了表姐去買東西..我發現每次陪完他之後,我會有不高興的回憶
因為我有一種感覺,是他(搵我笨)...我指的不是要我請人食東西的~
(係好人他做晒,丑人我做晒,唔難做既都唔會叫我做,..OK!!例如:要人地既
試用品會叩我去問,(越講越火唔順氣"")你們幫我平平理吧"'
好~我知道自己思想直,不會轉彎..你做表姐就要弄我嗎?!媽的
被你耍左咁耐,被你搵笨咁耐..我懂事以來你都係咁 .厭啦!!唔想幫你!!

|
|
|
|
∴ 一起學校去 ∴
|
|
今日是我第一日返美容學校,情況還可以~同學相處得都算ok...只是表面的也好~
以後也希望是如此~
上課時精神有點散慢,時常放空~....太耐沒有和人群接觸,呆~在家太久了,在人多地方不安心,方了""

|
|
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 78 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|