琴晚係張床到碌左成粒鐘 =.= 不停強追迫自己訓教 .. 但答案係唔得既 = =
愈強迫自己愈訓唔到 ~0~ 仲以為今朝會起唔到身 .. 點知 6 點就起左身 =0=
7 點鐘即彈起身 =V= 好驚遲到 .. 7 點 8 出門口 .. 對鞋好死樣衰 =3=''
8 點返到學校 @0@ 好多同學仔好耐冇見啦 >0<
集隊 .. 好多新面孔 =V= 好多都唔識 = =''
開學禮 .. 今年 d 新 miss 呀 sir 好樣衰 =口= 上年個 d 靚 d {stone 除外 XD}
個個唔係老就係 sh -v-" help !! 仲有個中間分界做 maths 老師 / 0 \"
死得人多 law ... 對住佢一年 .. 校長好多野講 =o= 講黎講去都係個 d !!
君君話曾太好白痴 .. 我舉左 n 敢耐手都見唔到我 .. 
放學啦 !!!!! 去唱 k 啦 !!!!!! 太好啦 !!!!!!! 好耐冇唱過啦 !!!!! =V=
7 個人一間房 .. 真係好 *V* 我鍾意一大班人唱 k >3<
但 ... 好多歌 .. 我都唔識唱 =v='' 好多都未聽過 ~0~
有 {惡作劇} 唱 >V< 鄭小綜 ,, 依晨好靚女 >3<
佢地話鄭小綜靚仔過賀小美 .. 呵呵 `` 我都鍾意鄭小綜多 d .. 
唔知點解睇完 {理想情人} 個 mv .. 覺得賀小美靚仔左 =V=
yeah !! 今日冇唱過祖祖 d 歌 >3<
唱完去買書 .. 仲有一本未買 ~0~ 好驚買唔到要出去買 ..
星期一要用個本野呀 .. 
|