聽日係最後一日 .. T口T
一起身 .. 冇神神羅超時空出黎睇 = = 記得以前睇個陣 .. 一定會喊 {孖仔唱手足個 PART}
呵 `` 今日冇 lu .. >3< 要放低既野總要放低既 !!
睇青出於藍 .. 睇到想喊 =^=
下晝繼續抄我緊功課 =3= 好多人 add 我 .. 麻煩唔好 add 我 .. T^T
做唔晒唯你地是問 =P 你地幫我抄返晒去 !! 哈哈 !!
天外飛仙個陣比人霸電視 >0< 憎死超人 .\"/.
不過鳳凰都幾好睇既 .. 佘佘好靚女 
今日冇聽空中 .. 又冇聽他他他打到黎 =.= 好多野做 = =''
睇完天外睇 15 /16 之後再睇 JSG ...
15 /16 eason 好搞笑 .. fafa 冇敢黑我憎 =0=
JSG 祖祖好鬼 SEXY .. 冇左小豬怪怪地敢 =.=
基仔首愛得太遲好正 .. 好想睇 JUICY LEMON 個音樂會呀 >口<
最尾影 joey fans 個陣好似見到呀筆 .... 
|