考完會考,考高考了!

好耐無打野啦
當日中學雞已入
U

日期為::.::2008 年 5 月 31 日  星期六  



這次的題目是.:.:.:.忙碌                           
                                         -_-! 
 

 臨考試前唔知點解特別多野做

果D D.T.定家政又要改

我想溫書都唔得閒溫

最黑人憎既係咱家班主任係度鬧我唔溫書

丁頁- -

我唔想溫咩

鬼叫你要做咁多功課呀?

我已經連續4日無開過電腦同掂過部NDS

 

昨天真好笑

放學跟蛋到OK買有HEBE做封面既YES

點知返到屋企我呀媽拎左本返黎

免費的~

但....封面係余文樂

 

琴晚終於可以開下部電腦

又睇多多

佢繼上次係廁所甩毛之後,又有正野

 

好啦...都唔知有咩打好

可能考試就唔打啦

幾時打的*_*!:2008-05-31 10:16 PM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

日期為::.::2008 年 5 月 24 日  星期六  



這次的題目是.:.:.:.又係週記-口-                           
                                         -_-! 
 

又係一個星期既完結

越近會考;日子越快

越近考試;電腦少開

就算開左都唔想打野

完全唔記得發生過咩事

 

呢個星期五,

h.e.    好歡樂

完全無掂過部衣車

我的好妹妹,真係好cheap

姐姐唔錫你啦

 

小息,又當tuck shop既值

今次安然渡過

賤凹人竟然唔駛當幾個星期同interview都有得去.................

 

英文堂,越黎越無癮

忍埋呢幾個星期

下年應該唔會係佢教

係佢教就當我倒楣

 

數學test,

除左7b之外,都識做既

但我一定會因為d單位同原因而糟到扣分

 

專題

好既~ 但做到點好都唔會有獎啦

年年如是

 

打打下

我記起最近有咩搞笑既事...

佢就係...羅太

事關有日同蛋蛋放學

又見到羅太

咁岩羅同學又係度

就同佢講啦

點知樂哥哥以為係男女關係果隻羅太

吃蕉吧

我地呢d純潔既心靈點會諗埋晒果d野既呢?

係名副其實既羅太

佢好"親民"

成日放學都見到佢著住同一件衫坐係果度談天說地

但次次叫佢羅太都唔應

直至果日,羅同學同佢相遇

重同佢拎菜

多感人既母子重逢一幕!

蛋蛋和我都忍不住,流下了女兒淚

幾時打的*_*!:2008-05-24 10:33 PM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]