|
|
|
日期為::.::2008 年 5 月 31 日 星期六 |
|
這次的題目是.:.:.:.忙碌
-_-! |
|
臨考試前唔知點解特別多野做
果D D.T.定家政又要改
我想溫書都唔得閒溫
最黑人憎既係咱家班主任係度鬧我唔溫書
丁頁- -
我唔想溫咩
鬼叫你要做咁多功課呀?
我已經連續4日無開過電腦同掂過部NDS
昨天真好笑
放學跟蛋到OK買有HEBE做封面既YES
點知返到屋企我呀媽拎左本返黎
免費的~
但....封面係余文樂
琴晚終於可以開下部電腦
又睇多多
佢繼上次係廁所甩毛之後,又有正野
好啦...都唔知有咩打好
可能考試就唔打啦
|
|
幾時打的*_*!:2008-05-31 10:16 PM
|
|
日期為::.::2008 年 5 月 24 日 星期六 |
|
這次的題目是.:.:.:.又係週記-口-
-_-! |
|
又係一個星期既完結
越近會考;日子越快
越近考試;電腦少開
就算開左都唔想打野
完全唔記得發生過咩事
呢個星期五,
h.e. 好歡樂
完全無掂過部衣車
我的好妹妹,真係好cheap
姐姐唔錫你啦
小息,又當tuck shop既值
今次安然渡過
賤凹人竟然唔駛當幾個星期同interview都有得去.................
英文堂,越黎越無癮
忍埋呢幾個星期
下年應該唔會係佢教
係佢教就當我倒楣
數學test,
除左7b之外,都識做既
但我一定會因為d單位同原因而糟到扣分
專題
好既~ 但做到點好都唔會有獎啦
年年如是
打打下
我記起最近有咩搞笑既事...
佢就係...羅太
事關有日同蛋蛋放學
又見到羅太
咁岩羅同學又係度
就同佢講啦
點知樂哥哥以為係男女關係果隻羅太
吃蕉吧
我地呢d純潔既心靈點會諗埋晒果d野既呢?
係名副其實既羅太
佢好"親民"
成日放學都見到佢著住同一件衫坐係果度談天說地
但次次叫佢羅太都唔應
直至果日,羅同學同佢相遇
重同佢拎菜
多感人既母子重逢一幕!
蛋蛋和我都忍不住,流下了女兒淚 |
|
幾時打的*_*!:2008-05-24 10:33 PM
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 71 | »
|