考完會考,考高考了!

好耐無打野啦
當日中學雞已入
U

日期為::.::2008 年 6 月 27 日  星期五  



這次的題目是.:.:.:.發癲歌                           
                                         -_-! 
 

首先,講番上日篇既日記

睇到小紅既留言....我突然想起...

對!我還要抽時間陪小紅

考試便忽略了身邊這個玲瓏浮凸的可人兒@_____@

 

昨天已於無聊的physic堂開緊急會議

充分地運用所學,撰寫一份會議紀錄

有很多列席者

還有一個打雜

是次會議討論內容為機密,故不在此盡說

 

今日好早就起左身

去到...大約8點幾

成身因為落雨,有點濕-

隻拖鞋好"先"

同蛋同埋我個妹去開房@@

今次無咩點食野

只係係度唱唱唱

唱既歌唔多岩你地

大都是一些不能出街的歌

例如:肥婆隻雞甩晒毛,愛拼才會贏......

還有些我和蛋蛋想唱很久的合唱歌

終於如願以償~重mmlc等到宜家

又係金晴火眼-好姣

特別係我既妹妹!

最後佢早左5分鐘cut歌

a他的b

唱完又去做想做好耐既事------影$5既貼紙相

出黎既效果又唔錯wo

((除左像素差無左隻牙之外...))

跟住宜家傢私

說了無數很爛的笑話

最後便回家了

 

真不想去星期一那個活動,想些什麼去娛樂才對!!

幾時打的*_*!:2008-06-27 09:44 PM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

日期為::.::2008 年 6 月 24 日  星期二  



這次的題目是.:.:.:.tsa                           
                                         -_-! 
 

 今日係第一日既TSA,又係考試

人地去風流快活 風花雪月

我地就要係個禮堂度等收卷=      =

人生真無奈呀!!!

寫作可能比閱讀容易

因為閱讀D問題全部都模"零"兩可

只有亂填先做到......

 

琴日返學,去那個什麼中文大學..

我講晒對共創成長路既睇法

搞左成個半鐘!

唔識既人唔講;男班子最近既談吐很有趣

席上都滿口英文

什麼好enjoy,幾free.......

笑死我啦     #3#

 

呢個暑假都幾多野忙呀!

先去加拿大,番黎重要做加拿大d功課

又要補課,又要做補課d功課

又要抽時間返大陸.............................

omg!

幾時打的*_*!:2008-06-24 03:57 PM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]