|
|
|
日期為::.::2008 年 6 月 27 日 星期五 |
|
這次的題目是.:.:.:.發癲歌
-_-! |
|
首先,講番上日篇既日記
睇到小紅既留言....我突然想起...
對!我還要抽時間陪小紅
考試便忽略了身邊這個玲瓏浮凸的可人兒@_____@
昨天已於無聊的physic堂開緊急會議
充分地運用所學,撰寫一份會議紀錄
有很多列席者
還有一個打雜
是次會議討論內容為機密,故不在此盡說
今日好早就起左身
去到...大約8點幾
成身因為落雨,有點濕-
隻拖鞋好"先"
同蛋同埋我個妹去開房@@
今次無咩點食野
只係係度唱唱唱
唱既歌唔多岩你地
大都是一些不能出街的歌
例如:肥婆隻雞甩晒毛,愛拼才會贏......
還有些我和蛋蛋想唱很久的合唱歌
終於如願以償~重mmlc等到宜家
又係金晴火眼-好姣
特別係我既妹妹!
最後佢早左5分鐘cut歌
a他的b
唱完又去做想做好耐既事------影$5既貼紙相
出黎既效果又唔錯wo
((除左像素差無左隻牙之外...))
跟住宜家傢私
說了無數很爛的笑話
最後便回家了
真不想去星期一那個活動,想些什麼去娛樂才對!!
|
|
幾時打的*_*!:2008-06-27 09:44 PM
|
|
日期為::.::2008 年 6 月 24 日 星期二 |
|
這次的題目是.:.:.:.tsa
-_-! |
|
今日係第一日既TSA,又係考試
人地去風流快活 風花雪月
我地就要係個禮堂度等收卷= =
人生真無奈呀!!!
寫作可能比閱讀容易
因為閱讀D問題全部都模"零"兩可
只有亂填先做到......
琴日返學,去那個什麼中文大學..
我講晒對共創成長路既睇法
搞左成個半鐘!
唔識既人唔講;男班子最近既談吐很有趣
席上都滿口英文
什麼好enjoy,幾free.......
笑死我啦 #3#
呢個暑假都幾多野忙呀!
先去加拿大,番黎重要做加拿大d功課
又要補課,又要做補課d功課
又要抽時間返大陸.............................
omg! |
|
幾時打的*_*!:2008-06-24 03:57 PM
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 71 | »
|