|
|
|
日期為::.::2008 年 7 月 11 日 星期五 |
|
這次的題目是.:.:.:.聽日出發
-_-! |
|
如果你重睇緊我qooza,證明你無得去加拿大啦
親愛的同學們:明天我將奔至地球的另一端,追求學習英語,在英文考試上取得彪炳的成績。在這兩星期間,勿念! 如有需要,可在msn留言給我,以藉相思之苦。
聽日出發,有好多種心情一齊黎.....
雖然我唔打qooza,但我仍會用紙筆每日都寫底d野落黎
廢事第日番到黎香港分享無野好講+ +
今日派成績表,差唔多年年都話我唔積極參加課外活動
((本來重諗下年一樣野都唔參加= =))
b+的操行
原來我a-的位置被那個個可惡的樂哥哥取代了!
還有那個聞春,怎能可以拿到a呢?
佢既行為真係好好咩?
經常欺負鄰座*
omg!!!!
之後上左堂a-maths
突然有點後侮;
都係教數列呢樣野
放學拎左個0急俾凹人
返到去佢話唔岩
夜晚又在運番過黎
黃昏的時候,我和姓劉的在都會馬尺交接
同時也在漫步人生路
她又來了探望另一個姓劉的人
突然發現姓劉的都很討厭!!
|
|
幾時打的*_*!:2008-07-11 09:23 PM
|
|
日期為::.::2008 年 7 月 9 日 星期三 |
|
這次的題目是.:.:.:.快去加拿大啦!!!
-_-! |
|
話雖是放假中,但仍是一星期打一篇
每日都有野做呀:-)
好似琴日去買3份禮物;聽日要去賣書同買錶
根本都無去開電腦
先講琴日去旺角d野
spring do that thing in mong kok
但佢依然好好咁得登黎油塘接我地
在車廂中本來同烏英聯機玩mario
可惜...失敗!!
到底點嫁
先行花園街,烏英買左對同我一模一樣既涼鞋
不同的是:我的綠色36碼;她的是姣紅色37碼
去到加拿大可以交換一隻鞋著呀^^
聞春唔肯買
後來去左女人街買果d富有中國特色既禮物
那裡真的很有趣
定價$180
你睇唔岩走人佢可以低到$100俾你*
買完去high tea
我地為左學好兩文三語
我全程講普通話;聞春講英文;烏英講廣東話
佢地好廢,唔敢用普通話去買
我用了
又為了那個聞春走會花園街
順道學了隧道的英文
最後回家
今日又要返學
很多廢話,等左好耐都唔肯講讀咩科
我是...英文理科
不是全文的嗎?可能我的媽媽填錯了
阿蛋的狀況也和我差不多
她的數學很好,卻要修讀電腦
為何要填錯呢?
還說香港是購物,飲食天堂
琴日搵左n耐先搵到間快餐店
今日係彩明商場都係搵唔到旅行裝既洗頭水
難道真係要用水樽裝去? |
|
幾時打的*_*!:2008-07-09 03:01 PM
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 71 | »
|