考完會考,考高考了!

好耐無打野啦
當日中學雞已入
U

日期為::.::2008 年 7 月 11 日  星期五  



這次的題目是.:.:.:.聽日出發                           
                                         -_-! 
 

 如果你重睇緊我qooza,證明你無得去加拿大啦

親愛的同學們:明天我將奔至地球的另一端,追求學習英語,在英文考試上取得彪炳的成績。在這兩星期間,勿念! 如有需要,可在msn留言給我,以藉相思之苦。

聽日出發,有好多種心情一齊黎.....

雖然我唔打qooza,但我仍會用紙筆每日都寫底d野落黎

廢事第日番到黎香港分享無野好講+ +

 

今日派成績表,差唔多年年都話我唔積極參加課外活動

((本來重諗下年一樣野都唔參加= =))

b+的操行

原來我a-的位置被那個個可惡的樂哥哥取代了!

還有那個聞春,怎能可以拿到a呢?

佢既行為真係好好咩?

經常欺負鄰座*

omg!!!!

 

之後上左堂a-maths

突然有點後侮;

都係教數列呢樣野

 

放學拎左個0急俾凹人

返到去佢話唔岩

夜晚又在運番過黎

黃昏的時候,我和姓劉的在都會馬尺交接

同時也在漫步人生路

她又來了探望另一個姓劉的人

突然發現姓劉的都很討厭!!

 

幾時打的*_*!:2008-07-11 09:23 PM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

日期為::.::2008 年 7 月 9 日  星期三  



這次的題目是.:.:.:.快去加拿大啦!!!                           
                                         -_-! 
 

話雖是放假中,但仍是一星期打一篇

每日都有野做呀:-)

好似琴日去買3份禮物;聽日要去賣書同買錶

根本都無去開電腦

 

先講琴日去旺角d野

spring do that thing in mong kok

但佢依然好好咁得登黎油塘接我地

在車廂中本來同烏英聯機玩mario

可惜...失敗!!

到底點嫁

 

先行花園街,烏英買左對同我一模一樣既涼鞋

不同的是:我的綠色36碼;她的是姣紅色37碼

去到加拿大可以交換一隻鞋著呀^^

聞春唔肯買

後來去左女人街買果d富有中國特色既禮物

那裡真的很有趣

定價$180

你睇唔岩走人佢可以低到$100俾你*

買完去high tea

我地為左學好兩文三語

我全程講普通話;聞春講英文;烏英講廣東話

佢地好廢,唔敢用普通話去買

我用了

又為了那個聞春走會花園街

順道學了隧道的英文

最後回家

 

今日又要返學

很多廢話,等左好耐都唔肯講讀咩科

我是...英文理科

不是全文的嗎?可能我的媽媽填錯了

阿蛋的狀況也和我差不多

她的數學很好,卻要修讀電腦

為何要填錯呢?

 

還說香港是購物,飲食天堂

琴日搵左n耐先搵到間快餐店

今日係彩明商場都係搵唔到旅行裝既洗頭水

難道真係要用水樽裝去?

幾時打的*_*!:2008-07-09 03:01 PM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]