考完會考,考高考了!

好耐無打野啦
當日中學雞已入
U

日期為::.::2008 年 8 月 22 日  星期五  



這次的題目是.:.:.:.開心                           
                                         -_-! 
 

 太好了!

我同tracy交俾聞春既任務終於完成!

重得到老鼠既額外驚喜~

我真係好鍾意龍清泉,李小鵬同陳一冰^^

好可惜無得睇劉長跑,不過都好,羅拔絲都破唔到佢紀錄

功課做係毫無進展,尤其係金庸-.-

很短的日記~

 

幾時打的*_*!:2008-08-22 04:37 PM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

日期為::.::2008 年 8 月 12 日  星期二  



這次的題目是.:.:.:.為中國加油!!                           
                                         -_-! 
 

 

岩岩睇完體操男團,攞左第10面金牌

哈!中國加油呀!唔係衰俾班鬼佬

話說係加拿大返黎之後,唔知點解好憎d外國人

再咁岩遇上奧運....差唔多場場都為中國加油

每當攞一面金牌,都好開心

再睇埋個咁震撼既開幕禮

中國真係強呀!

見到佢由以前俾人恰到宜家咁強大,內心真係好感動^^

果d咩英美法,唔好再睇唔起我地啦

 

突然間好想去到比賽現場睇

我一定嗌得比陸運會大聲10倍

亦都好想寫信俾運動員-.-

佢地既努力無白費,攞到金牌為國爭光

今年金牌榜一定贏班外國人

尤其係劉"長",實跑贏班鬼佬

 

之前個舉重, 中國攞金牌果個龍清泉真係好可愛呀!

又搞笑,17歲已經贏金牌

把聲又搞笑

 

去睇跳水...

幾時打的*_*!:2008-08-12 02:03 PM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]