考完會考,考高考了!

好耐無打野啦
當日中學雞已入
U

日期為::.::2008 年 8 月 1 日  星期五  



這次的題目是.:.:.:.香港                           
                                         -_-! 
 

 今天已是由加拿大回來的第5天(?)

很想打日記,因為這個行程發生了很多趣事

但身體抱病,鼓唔起勇氣打 (藉口......)

天天也開電腦,在看<18禁不禁>

很好看的

遲d可能會為呢個行程每日打一篇

不過有好多功課未做

 

讀理科點解要做多份project呀

幾時打的*_*!:2008-08-01 10:30 AM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

日期為::.::2008 年 7 月 21 日  星期一  



這次的題目是.:.:.:.canada                           
                                         -_-! 
 

hi ,long time no see

i am in vancouver now

yesterday i went to two women 's wedding party

this is 8:20a.m. now

i have to go to school in 9:00

and see spring ,sexy yammy , my little sister,my daddy......

 

also, spring met a boyfriend in vancouver

his name is Darren and he is very handsome

they live in the same house

Darren comes from Spain and he is very tall

ha ha=)

my SPRING!!

幾時打的*_*!:2008-07-21 11:23 PM
  請按這裡=3=! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]