http://www.xanga.com/SIUPEIKI_LOVE 越是幸福越害怕 怕它會結束越擁抱卻越是孤獨
我這幾天都很累跟天氣一樣... 人愈長大..好多東西陪著長大..還有很多不如意的事 1年前是個雙失青年..就是一樣東西..令我沉迷著.開心過 這種開心是有期限.. 但令我沒有正常人的生活.. 也失去了很多東西 也許這件事後我很漸愧! ..這年幾裹在家中反覆想了很多事!當時情緒不隱定.. 這件事只得陪著我的老公知道..他也做了我的出氣袋..抑鬱!?` 明白了很多東西,但我會更清楚我應該做什麼來補償。
最後送上一張old photo。
my xanga: http://www.xanga.com/siupeiki_love
21.June.2008* 而家係你叫人地男朋友做寶貝囉`還要在我朋友面前說 我鍾意叫寶貝就寶貝!?吾通係佢錯?你冇錯咖?很無奈. 事實上問題係你身上..如果佢地有咩誤會都係因你做成! 其實吾該你語言上檢點 啦..仲好意思話自己冇錯.. 而家D細路都吾知點諗!?` 我既好朋友因為呢件事以煩惱 過路人..都睇吾過睇`條友仲講到自己冇錯囉`自己岩哂.. 想笑大我把口咩..講真個句條友甘既行為都算發姣嗎? 13歲既小朋友行為上可能真的幼稚! 不過點都好.我相信CCY同CCH 吾會因呢D人以分手!!` 清醒D啦..
而家係你叫人地男朋友做寶貝囉`還要在我朋友面前說 我鍾意叫寶貝就寶貝!?吾通係佢錯?你冇錯咖?很無奈. 事實上問題係你身上..如果佢地有咩誤會都係因你做成! 其實吾該你語言上檢點 啦..仲好意思話自己冇錯.. 而家D細路都吾知點諗!?` 我既好朋友因為呢件事以煩惱 過路人..都睇吾過睇`條友仲講到自己冇錯囉`自己岩哂.. 想笑大我把口咩..講真個句條友甘既行為都算發姣嗎? 13歲既小朋友行為上可能真的幼稚! 不過點都好.我相信CCY同CCH 吾會因呢D人以分手!!` 清醒D啦..