1015`Kiko + Hang
SIUPEIKI
暱稱: ar Pei.
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
雖然我愛你;但不代表愛...
可憐了`
越是幸福越害怕 怕它會...
小朋友心智未成熟.簡單...
ive
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 261
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
®


越是幸福越害怕 怕它會結束越擁抱卻越是孤獨 分類: 未分類

 http://www.xanga.com/SIUPEIKI_LOVE

越是幸福越害怕 怕它會結束越擁抱卻越是孤獨

我這幾天都很累跟天氣一樣...
人愈長大..好多東西陪著長大..還有很多不如意的事
1年前是個雙失青年..就是一樣東西..令我沉迷著.開心過
這種開心是有期限.. 但令我沒有正常人的生活.. 也失去了很多東西
也許這件事後我很漸愧! ..這年幾裹在家中反覆想了很多事!當時情緒不隱定..
這件事只得陪著我的老公知道..他也做了我的出氣袋..抑鬱!?`
明白了很多東西,但我會更清楚我應該做什麼來補償。

最後送上一張old photo。

my xanga:  http://www.xanga.com/siupeiki_love 

發表時間:2008-06-28 02:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


®


小朋友心智未成熟.簡單一句{戇鳩鳩).. 分類: 未分類

        21.June.2008*

   

而家係你叫人地男朋友做寶貝囉`還要在我朋友面前說
我鍾意叫寶貝就寶貝!?吾通係佢錯?你冇錯咖?很無奈.
事實上問題係你身上..如果佢地有咩誤會都係因你做成!
其實吾該你語言上檢點 啦..仲好意思話自己冇錯..
而家D細路都吾知點諗!?`  我既好朋友因為呢件事以煩惱
過路人..都睇吾過睇`
條友仲講到自己冇錯囉`自己岩哂..
想笑大我把口咩..講真個句條友甘既行為都算發姣嗎?
13歲既小朋友行為上可能真的幼稚!
不過點都好.我相信CCY同CCH 吾會因呢D人以分手!!` 
清醒D啦..

 

19.June.2008*
  DSC00611      
整天妹妹陪我走來走去thanks!點知回到家仲有一本帕未還
琴晚張床突然"呯"冇左.. 可憐! 做咩因小事打交呢?何苦?
手都花哂.....唉! 好想快d到7月15日..因為我可以拎成績..
都係一個好大既問題......因為如果真係讀吾到的話..我要
面對我下一步要反工/報其他課程;;讀到當然好事黎..哈哈
吾知幾時去大尾篤???幾時先吾落雨???在家中悶的時候
又玩影相..好樣衰..^^"

  DSC00621DSC00638DSC00640

 

 

 
發表時間:2008-06-21 11:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]