| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| ive |
分類: 未分類 |
我剛剛看完靚妹相簿..見到好多係ive影既相..真很好笑!
係ive既一點一滴我很記得.. 入ive 我也沒有後悔過!
但係最重要是認識到大班好好既同學.. 雖然中間發生..
而家升吾升到係一個問題..但識到他們..很高興!
|
| 發表時間:2008-06-03 12:58 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
我運氣很好*v*  |
分類: 未分類 |
2.May.2008®
早上沒有上學.. 心情突然很暴粗`跟天氣一樣
我著了 紅色衫!支持奧運!哈* 叫人著橙色..(反對顏色)
但沒有人著lunch回IVE;上堂.放學回家.. 7點才回老公家
落元朗抽史迪仔給 a妹; 可惜是沒有 只得一部
5份之1 機會抽到 .. . 但我的運氣十分好; 抽中!
回到家.. . 整了我幾個小時.完成了!
 

|
|
|
|
|
|
1.May.2008 ® 勞動節 `
本身應承 a妹 10點要到..可惜我唔識醒
整個身體都很累* 很好沒有上街` 但我已經
十二點就起了身; 整蠱老公..'' 化了一個.... ...
好那樣! 今天他不用上班*哈! 現在IVE十分悶..
反了好像沒有上過堂 我班的女人 很多都不再讀!
我? 我都不知道.. ...還有1個月` 這一年完結.. ...又要煩惱 。
♥柴犬奇蹟物語* ...聽說很感動;;很想看
期待` 整班可以一起去Camp''
|
|
|
|
|
| 發表時間:2008-05-03 12:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|