| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 10 月 7 日 星期六

|
| |
|
補7/10*
中秋既第2日-V-**
學校放假但係學琴唔放-_______-
朝早練左1陣琴**牙MA約左人1點打牌-口-"
跟住叫GENKI黎BBQ*成功左XD-V-*
2點幾出去學琴*學完番到屋企就打俾佢
同佢約左4點15分係坑尾等-V-*
我去到個時GENKI都到左*
同佢係個到等蘇蘇等左3個字**
見到雪雪係到-口-""就1齊上車唔等佢
去到洪水橋*原來蘇蘇到左-______-
仲要我地係坑尾等佢--
係車站得蘇蘇同黃生到左-口-""
其餘人都未到--
5點左右D人終於到齊-V-**
我同佢地講蝴蝶灣冇爐*冇人信-____-
去到啦**真係冇爐--坐左1個鐘**
我話不如去咖啡灣租啦**
行到TEXI站*個個都唔上TEXI*
於是我同GENKI講不如我地去先啦-口-""
去到原來係要拎籌的-___________-
佢地排到3十幾**我地拎56-口-""
但係等左1陣就有爐-V-**
7點45分俾左個爐我地-V-**
佢地話每人拎40蚊*野食費 + 10蚊租爐費-口-"
我燒左好多左雞翼-V-*因為冇咩丸XD"
燒到咁上下**我地出去玩水-V-*
陶小姐俾人推落水**成身濕晒-口-""
跟住蘇蘇俾陶小姐推*XD好玩
我同GENKI係到睇佢地玩-V-**
11點*GENKI牙MA打黎鬧佢要佢番屋企**
咁我就同佢1齊番去-V-*
搭小巴13蚊又要成個鐘先番到水邊圍**慢``
番到屋企**開電腦睇書*冇幾耐牙MA番*閃去迎教XD

|
| 刊登時間︰2006-10-11 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 48 | »
|