| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 10 月 6 日 星期五

|
| |
|
補6/10*
今日係中秋**
成日都係到諗學校點解唔放-_________-
結果就係成日都諗呢樣野**
堂堂都發夢-V-*
+----------------------------+
番到屋企*針針同我講""
11點45分個月亮係99月黎最美的**
即刻想去賞月**
哈哈*結果牙MA同我講番牙BA到先**
食完飯拎埋月餅**
就行去天恆後面-V-*
勁多人係到玩蠟燭,燈籠-口-"""
想搵位坐都冇-_________-""
抬頭睇個天**個月光好似真係好圓(( 我近視的 ))
行左1陣*搭車番元朗**
去到元朗公園**好似去到紅館咁**
只因山上D人D螢光棒勁光-V-**
上去搵地方坐**整螢光棒*\/*
整完打俾SHAN2,,佢冇開機-口-""
12點就番屋企-V-**
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
 
D人勁訓教係CHEM堂 (( 朱SIR冇黎 )) 元朗公園賞月情形-V-**好黑SO好朦XD
 
我整既**本來想整大D嫁*不過懶-V-* 哈**圓圓的月光-V-*

|
| 刊登時間︰2006-10-11 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 48 | »
|