[ ... 私ゾ愛エペ 小 呆*`- ] BL0G !
{ 小呆 = 小微 ! } 之BL0G *vvvvv*
Y0U L0VE 小呆 MA !?                                
 
 
{{  .. ` 小小呆  XD 

I'M 小小呆 `

10月11日 B-D `

小朋友一個 `

鄧中同學仔 `

CM PZ ! 


 

 

FD'S Q00ZA !



FD'S XG !

*'--... EVA姐  ;'` }  =P

*'--...   小粟    ;'` }  =P

*'--... P0YEE  ;'` }  =P

*'--...    小宜    ;'` }  =P

*'--...   Z0EY   ;'` }  =P

*'--...      儀      ;'` }  =P

*'--...    絹姐    ;'` }  =P

*'--... M0N G   ;'` }  =P

*'--...    自己    ;'` }  =P


MY CM `  XD

最近三個月尚無任何留言
 

                                   2006 年 10 月 28 日  星期六  



 

28*' ..

仲未病完aRRRRR !!  病實左太辛苦了 -/\-

今日要去銀行入數 -____-  h0鬼早就起左身 !

一起身個鼻勁吾舒服 .. 喉嚨又痛都爆炸 ..

仲頭痛tIm aRRRR !  暈暈地 ...

不過飲左水 ` h0少少了 *v*

10點幾同aRR怡去銀行 -0-

排左10分鐘 - -`  跟住去左食Seven燒賣 ! h0味 pixblol23jx

反h0me ! 

係咁玩勁舞 .. 冇食到lunch -00-

2點左右 ,, aRR愉話一陣上黎 ..

不過一陣又話去食Tea ! nlo969  

去左大快活 /\/\

我又食多士拉 !!   h0味到爆aRRRRR -33333-

食完就周圍去 ...

aRR愉要去睇衫 -0- 睇吾岩 ...

buT 佢買左d化妝品 girl02  

6點幾反h0me ..  aRR愉都上黎 /\/\

7點幾 ` 佢要去st.john *v*

吾知幾多點就反黎拉 -v-

睇左陣醫龍佢就走去訓教 -00-

11點先起身 and 走人 dog  

我係12:00:02同小諾講hap B-D `  { 第三個banana8ed  }

End !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CMCM*'  PZ !   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]