|
28*' ..
仲未病完aRRRRR !! 病實左太辛苦了 -/\-
今日要去銀行入數 -____- h0鬼早就起左身 !
一起身個鼻勁吾舒服 .. 喉嚨又痛都爆炸 ..
仲頭痛tIm aRRRR ! 暈暈地 ...
不過飲左水 ` h0少少了 *v*
10點幾同aRR怡去銀行 -0-
排左10分鐘 - -` 跟住去左食Seven燒賣 ! h0味 
反h0me !
係咁玩勁舞 .. 冇食到lunch -00-
2點左右 ,, aRR愉話一陣上黎 ..
不過一陣又話去食Tea !
去左大快活 /\/\
我又食多士拉 !! h0味到爆aRRRRR -33333-
食完就周圍去 ...
aRR愉要去睇衫 -0- 睇吾岩 ...
buT 佢買左d化妝品
6點幾反h0me .. aRR愉都上黎 /\/\
7點幾 ` 佢要去st.john *v*
吾知幾多點就反黎拉 -v-
睇左陣醫龍佢就走去訓教 -00-
11點先起身 and 走人
我係12:00:02同小諾講hap B-D ` { 第三個 }
End !
|