I'M 小小呆 `
10月11日 B-D `
小朋友一個 `
鄧中同學仔 `
CM PZ !
*'--... EVA姐 ;'` } =P
*'--... 小粟 ;'` } =P
*'--... P0YEE ;'` } =P
*'--... 小宜 ;'` } =P
*'--... Z0EY ;'` } =P
*'--... 儀 ;'` } =P
*'--... 絹姐 ;'` } =P
*'--... 自己 ;'` } =P
2006 年 10 月 21 日 星期六
小孫`小茹`生日大快樂 !
等我唱反首生日歌俾你地先 =]
HAPPY B-D T0 U !
HAPPY B-D T0 ZOEY AND YU !
祝你地一世都咁令 XD
CMCM*' PZ ! [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]