今日返學..返完去打機!
打完返屋企..返到屋企..
傾電話聽歌..好悶呀! 6點半落同小淇落左公園吹水..咬煙 正!*```xD" 跟住落左M記食野!好味`` 食完返左屋企! 睇電視 .. 傾電話! 夜晚去左出面打排球..同呀婷佢地打排球.. 點知有人食波餅! 笑死我 _xD" 打完返左屋企..沖涼..睇電視..聽歌!SD SMS" 一日就係咁樣過左去啦! ---------------------------------------------------------------- 某人今日冇搵我 .. 咁樣落去都唔係辦法嫁! 好想散呀!``` ![```誰也以為我不會拍錯拖*-"不知我就算知錯也未求助*)))"\\\- P.S:家怡手足 ```生日大快樂..")*]
今日又鬧交啦!
日日都鬧交好憎囉! 都唔知想點.. 今日竟然嬲得制玩分手..
唉...唔明自己想點囉! 唔通我同你咁快就玩完?! 唉...... -------------------------------------------------- *![``不速之客再難博我歡心 -///. 親疏之別大得叫我灰心]|