今日諗住同小琳去唱k咖`點知...m0$$"
m0去到`咁就叫小琳唱完搵我啦*
系屋k好悶囉..m0電腦牙ma'好採有人同我sms姐..
3:00牙恩搵我咁就同佢出左千色買野'
買完去開煙*y0..佢又請我食'手足不愧為手足xd
跟住去左佢屋k玩電腦'玩到5:30左右閃人`
打比烏yan問佢系邊!?..佢系YL'咁就去搵佢啦..
搵完佢等埋布丁'就去千色搵小琳* 搵完就周圍行:) 好攰>3
8:30左右番屋K^^乖女*嘻
小琳吾好吾開心啦*知m0??
╳·﹡愛情當中是不應該存有詐騙、隱瞞↘﹏
♥ ming
|