雞翼

食完`
哈哈哈-*琴晚出左去食KFCCCCCC
食吾哂!`拎左反屋企=]
一邊睇陰陽路一邊食/|''呵呵`
今日系屋企無出到去哇`'
8點幾比老豆叫左起身-_____-"超眼訓
叫我去牙姑到!*都傻既,我先至吾去
佢走左甘我就訓多一陣就起身
電視+電腦*v*哈=]
11點幾老豆反左黎了,仲以為佢今晚先反
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
6人行幾時先可以一齊出街
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
唉*婆婆入了e院`擔心中..
|