咩料SIN?琴晚成晚都超頭痛!!!*
真係痛到仆地咁LA*..
今日本身講好左陪叉燒電頭
因為我遲左GET UP,SO就冇去到
跟主就同PINKY去左LT,買左個袋
THEN去左食野!!*食完之後
反到麗晶!!,,佢地成咋老表落哂黎搵SALONG做
好似只係請左家聰做咋WO!!!-____-"
諗主上M記等PINKY落反黎...點知
一上到去!見到牙GIVE佢地!!無奈(十萬個)
甘唔多個個金毛仔囉!!*家聰個頭超MK
都係得牙GIVE個頭正常D....!!*
佢地走左之後!!就上左PINKY屋企!!!!!!!!*
係到同KOKO仔玩-0-"痴線!!!!......
6點幾,跟主就去左我屋企玩!!....*SO白痴呢-0-
|