| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
| 3/2 |
唉!!而+咩都冇LA!!慘!之前D留言同每一日既野!都想刪!
己經過唒去了D野!冇用....
沒有人再喜歡我吧!
天日去見工都吾知請5請><...
好怕哇!!
希望請LA!!
|
| 刊登時間︰2007-03-02 10:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


|
|
KING 於 2007-03-14 03:52 AM 發表:
咁你又見工你中唔早d訓你係唔係想做熊貓呀~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!
無人中意你中有我地e班fd姐~~~~~!!!!~~~~~~~~!!!!!!!!
你放心啦~~~~~~~~~~!!!!!!!~~~~~~~~~~
好快又有中意你既人啦~~~~~~~~!!!!!
努力工野中好啦~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!
|
網主回覆
哈哈,,,,,
吾知了.....
算了呢d感情既野.....
都係努力返工吧..... Posted at 2007-03-14 04:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
龍妹 於 2007-03-08 09:20 PM 發表:
姐BB!!
留CM仔俾你牙!!
吾知留咩好!!
E+心情吾好!!
吾知留D咩俾你!!
SOR牙!!
|
網主回覆
THX!!!!妺BB!
吾緊要LA!!
下次諗到先再留Cm LA..
哎!!!吾好咁LA.妺BB,.,,
Posted at 2007-03-08 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|